Το κείμενο αποτελείται από δέκα σύντομες οδηγίες για αυτούς οι οποίοι θα επιχειρήσουν να γράψουν ένα ποίημα. Συντάκτης του είναι ο Pierre Louys (μετάφραση Κ.Ν.Κ.) και έχει καταχωρηθεί στο περιοδικό «Νέα Ζωή» (τ. 10, No 3, 1915, σελ. 195-197).
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ενδεικτικές προτάσεις αξιοποίησης του μαθησιακού αντικειμένου: 1) Κανόνες και οδηγίες για τη συγγραφή ενός ποιήματος. 2) Ποιήματα για την ποίηση (αυτοαναφορικότητα: στροφή της ποίησης στον ίδιο τον εαυτό της με σκοπό την αναπαράσταση της δημιουργίας ή την αναφορά στις συνθήκες ύπαρξης ενός ποιήματος). 3) Ποιητές για την ποίηση. Ένας διάλογος των ποιητών με την ποίηση. Πώς, δηλαδή, αντιλαμβάνονται οι ποιητές τον ρόλο της ποίησης. Στόχος είναι η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών -ως βασικής δεξιότητας λογοτεχνικού γραμματισμού- μέσω της βαθμιαίας εξοικείωσής τους με συγγραφικές πρακτικές (δημιουργική γραφή).
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature
> Literary techniques / methods Literary techniques / methodsLiterary techniques / methods
> Poetic forms Poetic formsPoetic forms
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator:
Pierre Louys
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
1
2
3
4
5
Total votes: 0
1
2
3
4
5
Total votes: 0
1
2
3
4
5
Total votes: 0
QUALITY SEALS
LICENSE
aggregator
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα