Το τεκμήριο μπορεί να αξιοποιηθεί για την διδασκαλία της μεταβυζαντινής τέχνης στην ηπειρωτική Ελλάδα κατ' αντιδιαστολή προς την Κρητική Σχολή. Το έργο των δύο αδελφών, Φράγγου και Γεωργίου Κονταρή είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα για την διδασκαλία της τέχνης της συγκεκριμένης περιόδου. Είτε ως Ιστορία της Τέχνης (Αισθητική Αγωγή), είτε ως Τοπική Ιστορία, είτε ως διαθεματικό πρόγραμμα περιβαλλοντικό ή πολιτιστικό, η μελέτη των δύο ζωγράφων επιτρέπει ποικίλλες και ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις μέσα πό τις οποίες οι μαθητές θα κατανοήσουν καλύτερα και την εποχή τους και το κοινωικο-ιστορικό της πλάισιο.