Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί με διάφορους τρόπους σε μια σχολική τάξη: Μπορεί να προβληθεί στην τάξη και, αφού συζητηθεί, να προβληματιστούν οι μαθητές και οι μαθήτριες για διάφορους τομείς της οικονομίας που πιθανόν να γνωρίζουν, πιθανόν να αγνοούν. Γνωρίζουν όμως καλά ήδη από την Ιστορία της Γ΄Δημοτικού την αγγειοπλαστική και κεραμική τέχνη. Αξιοποιώντας προηγούμενες γνώσεις των παιδιών ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να σταθεί σε έννοιες όπως "αειφόρος τουρισμός", "εναλλακτική οικονομία" κλπ. Στο μάθημα των Εικαστικών η φωτογραφία αποτελεί εξαιρετικό ερέθισμα προς μίμηση. Τα παιδιά χρησιμοποιώντας πηλό ή πλαστελίνη και αξιοποιώντας αυτοσχέδια εργαλεία (μολύβι, ψαλίδι, τέμπερες) δημιουργούν ατομικά ή ομαδικά τα δικά τους έργα τα οποία μπορούν και να εκθέσουν ή να δημιουργήσουν "κεραμική γωνιά" στην τάξη ή το σχολείο τους.