Εμπορικη Σχολη Πειραια
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Δημοσίευμα (χωρίς υπογραφή) του 1907 στο Ημερολόγιο του Σκόκου (τόμος 22, Αριθ. 0, σελ. 368-371) με τίτλο "Εμπορική Σχολή Πειραιώς". Περιέχει την γνωστοποίηση στο κοινό της λειτουργίας της ομώνυμης σχολής από τον Κωνσταντίνο Παναγιωτόπουλο, η οποία ιδρύθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα στον Πειραιά (οδός Πραξιτέλους 163 και Μπουμπουλίνας).

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο απόσπασμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ιστορική πηγή για να διερευνηθούν και να μελετηθούν τα εξής θέματα στο μάθημα της ιστορίας: (α) ιστορία της εκπαίδευσης (ιδιαίτερα της τεχνικής – επαγγελματικής), (β) απαρχή εκσυγχρονισμού της ελληνικής οικονομίας στις αρχές του 20ου μ. Χ. αι. Παράλληλα με την βοήθεια του δημοσιεύματος αυτού μπορεί στο μάθημα της Πολιτικής και Κοινωνικής Αγωγής να γίνει διερεύνηση / συζήτηση / προβληματισμός πάνω στον τρόπο κοινωνικοποίησης των ατόμων στο πλαίσιο των κυρίαρχων κοινωνικών αντιλήψεων (η οποία επιδρά στην επιλογή επαγγέλματος), όπως επίσης και στον τρόπο με τον οποίο το θεσμικό πλαίσιο σε μια κοινωνία (πελατειακό πολιτικό σύστημα, ανυπαρξία επαγγελματικής εκπαίδευσης) κατασκευάζει νοοτροπίες και συμπεριφορές οι οποίες ακολουθούνται από τα άτομα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: [Ανωνύμως]
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΑΤΟΣ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE