Ο ζωγραφος Γεωργιος Ιακωβιδης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο σκιαγραφεί τον ζωγράφο Γεώργιο Ιακωβίδη (1853-1932), σημαντικό εκπρόσωπο του καλλιτεχνικού κινήματος της Σχολής του Μονάχου. Το κείμενο προέρχεται από το "Ημερολόγιον" του Σκόκου, τεύχος 3, που κυκλοφόρησε το 1888. Το Ημερολόγιο αυτό κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1886 με τον τίτλο "Γελοιογραφικόν Ημερολόγιον" και από το 1918 μετονομάστηκε σε "Εθνικόν Ημερολόγιον". Υπήρξε ένα από τα μακροβιότερα ελληνικά περιοδικά που εκδιδόταν μέχρι και το 1918. Φιλοξενούσε τα πιο σημαντικά ονόματα της ελληνικής λογοτεχνίας, καθώς επίσης και μία σειρά από προσωπογραφίες των διακεκριμένων Ελλήνων της εποχής. Σ' αυτήν τη σειρά εντάσσεται και το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός ως αφόρμηση για συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες διερευνητικής μάθησης. Ενδεικτικά, προτείνεται οι μαθητές να συγκρίνουν το είδος βιογραφίας του μαθησιακού αντικειμένου με άλλα είδη της ίδιας εποχής, αλλά και με σύγχρονες βιογραφίες. Επίσης, μπορεί να ανατεθεί στους μαθητές η δημιουργία μίας εργασίας για τους εκπροσώπους της Σχολής του Μονάχου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text genres Text genresText genres > Types of Biographies Types of BiographiesTypes of Biographies
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: [Ανωνύμως]
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΟΛΓΑ ΠΑΧΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE