Το μαθησιακό αντικείμενο είναι ζωγραφικό έργο (1998), λάδι σε καμβά, διαστάσεων 167x208 εκ. Πρόκειται για έναν πίνακα του Βρετανού Stephen Chambers με τον αγγλογαλλικό τίτλο Bedlam, mon amour (δηλαδή Bedlam, αγάπη μου), που αντιστοιχεί σε τρεις γυναικείες φιγούρες. Το μυστικό προφανώς πρέπει να αναζητηθεί στο αμετάφραστο Bedlam, που στην αγγλική γλώσσα προέρχεται από παραφθορά του Bethlem και παραπέμπει στο γνωστό νοσοκομείο του Λονδίνου (Bethlem Royal Hospital) που εξελίχτηκε σε φρενοκομείο. Η λέξη Bedlam κατέληξε να σημαίνει σάλος και σύγχυση, εξαιτίας του ομώνυμου νοσοκομείου, το οποίο παρά το γεγονός ότι έγινε μια σύγχρονη ψυχιατρική μονάδα, έχει ιστορικά συνδεθεί ως συνώνυμο της τρέλας. «Τρέλα, αγάπη μου» θα μπορούσε να είναι ο τελικός τίτλος. Ο Stephen Chambers γεννήθηκε το 1960. Σπούδασε στο Winchester School of Art (1978-1979) και στη συνέχεια στο St Martin’s School of Art (1979-1982). Αποφοίτησε με μεταπτυχιακό από το Chelsea School of Art το 1983. Έχει λάβει υποτροφίες και βραβεία. Έχει κάνει σαράντα περίπου ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε πάνω από εκατόν είκοσι ομαδικές. Έργα του περιλαμβάνονται σε πολλές συλλογές και έχει πολλές αναφορές στη βιβλιογραφία. Έχει συνεργαστεί με το Βασιλικό Μπαλέτο σε τρεις παραστάσεις. Σύμφωνα με τον καλλιτέχνη, η δουλειά του «μιλάει για καταστάσεις του μυαλού, συμπεριφορές και ευαισθησίες». Οι κριτικοί έχουν εγκωμιάσει τη χρήση του χρώματος και τη ζωγραφική διερεύνηση του μέσου του. Πρόκειται για έναν καλλιτέχνη απροσδιόριστο και αινιγματικό. Οι φιγούρες του είναι συχνά γεμάτες στίγματα (ένα είδος 'υπογραφής' του). «Πολλά στοιχεία στο έργο µου απεικονίζουν το µη ορατό ... Οι πίνακές µου μιλούν για σκέψεις, συµπεριφορές και ευαισθησίες». Φαίνεται λοιπόν ότι έχει την τάση να απεικονίζει ονειρικές και ψυχικές καταστάσεις. Τα δυνατά του χρώματα δεν είναι παρά η πρόφαση, ένας ευφημισμός για να εξορκιστεί η φρίκη της καθημερινότητας. Τα ιδιότυπα, αινιγµατικά ανθρωποειδή του αποπνέουν µια σιωπηρή ανησυχία.