Kallas Maria
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο αφορά σε φωτογραφία διάσημης τραγουδίστριας της όπερας που ονομαζόταν Μαρία Άννα Σοφία Καικιλία Καλογεροπούλου και είναι παγκοσμίως γνωστή ως Μαρία Κάλλας (1923 μ.Χ. - 1977 μ.Χ.). Γεννημένη στη Νέα Υόρκη από Έλληνες γονείς, με ταλέντο που αναγνωρίστηκε από τα πρώτα βήματα των σπουδών της, συνεργάστηκε με πολλούς σημαντικούς καλλιτέχνες παγκοσμίως. Ήταν άτομο με έντονη προσωπικότητα, έζησε μια πολυτάραχη ζωή και μια εξαιρετική καλλιτεχνική σταδιοδρομία. Θεωρείται κορυφαία υψίφωνος και μεγάλη ντίβα της όπερας. Η φωτογραφία βρίσκεται στο βιβλίο «Κωστής Μπαστιάς. Δημοσιογραφία-Θέατρο-Λογοτεχνία» (συγγραφέας Γιάννης Μπαστιάς, Εκδόσεις Καστανιώτη 2005 μ.Χ.) ο οποίος είχε σημαντικότατο ρόλο στην ανάδειξή της.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Προτείνεται για αξιοποίηση από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στο γνωστικό αντικείμενο της Αισθητικής Αγωγής και συγκεκριμένα τη Μουσική και με αφορμή τη φωτογραφία οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες αναζητούν στοιχεία για τη ζωή της, τις σπουδές της, τη σχέση της με τη μουσική. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές μπορούν να εξοικειωθούν με το συγκεκριμένο μουσικό είδος, να ερευνήσουν τα ιδιαίτερα στοιχεία του και επίσης να διερευνήσουν τη συνεισφορά της Κάλλας στον κόσμο της όπερας παγκοσμίως. Όσον αφορά στην Ιστορία, οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν το γενικότερο πλαίσιο της εποχής στην οποία έζησε και μεγαλούργησε η Μαρία Κάλλας.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Music Education Music EducationMusic Education
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΒΑΙΑ ΜΑΝΩΛΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE