Η αξιοποίηση του αντικειμένου μπορεί να πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης με συνδυασμό του μαθήματος της Φυσικής αγωγής και του μαθήματος της Ιστορίας. Οι μαθητές, αφορμώμενοι από την παρατήρηση της συγκεκριμένης εικόνας, θα μπορούσαν να συγκεντρώσουν δημοσιεύματα και άρθρα σχετικά με τους Ολυμπιακούς αγώνες του 1896, που έγιναν στην Αθήνα και για τη νίκη του Σπύρου Λούη στο μαραθώνιο δρόμο και στη συνέχεια να τα συγκρίνουν βγάζοντας συμπεράσματα για τον τρόπο οργάνωσης των αγώνων σχεδόν δύο αιώνες πριν, αλλά και για τις συνθήκες νίκης του Σπύρου Λούη στο μαραθώνιο δρόμο. Επίσης, οι μαθητές θα μπορέσουν να αντιληφθούν την αξία και τη σημασία του αθλητισμού για τη ζωή και τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων, κάνοντας συγκρίσεις του παρελθόντος και του παρόντος σχετικά με το αθλητικό ιδεώδες και τις αξίες, που προβάλλει και περιφρουρεί ο αθλητισμός.