Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται για αξιοποίηση από εκπαιδευτικούς, μαθητές, ερευνητές. Στο γνωστικό αντικείμενο της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και ιδιαίτερα στο ζήτημα της Γλώσσας οι μαθητές εργαζόμενοι μπορούν, με αφορμή την εικόνα, να αναζητήσουν πληροφορίες για τη ζωή και το έργο των δύο φιλολόγων, τις ιδέες τους και τη στάση τους στο γλωσσικό ζήτημα. Στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας προτείνεται να μελετήσουν το ιστορικό πλαίσιο και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές να συσχετίζουν τα γεγονότα στην πολιτική σκηνή της εποχής με το γλωσσικό ζήτημα. Για τους ερευνητές έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η στάση ζωής των δύο φιλολόγων, η δίωξή τους για τις ιδέες τους και η αξιοπρέπεια με την οποία αντιμετώπισαν τις καταστάσεις.