Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Byron, lord
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Λιθογραφία του Martin A. που απεικονίζει τον Λόρδο Βύρωνα. Ο Τζορτζ Γκόρντον Μπάιρον, 6ος Βαρώνος Μπάιρον γνωστός στην Ελλάδα ως Λόρδος Βύρων (αγγλικά George Gordon Byron, 6th Baron Byron, Λορντ Μπάιρον), 22 Ιανουαρίου 1788 - 19 Απριλίου 1824), ήταν Άγγλος ποιητής, από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του ρομαντισμού και από τους σημαντικότερους φιλέλληνες. Πέθανε στο Μεσολόγγι από υψηλό πυρετό.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο Λόρδος Βύρωνας είναι μια σπουδαία μορφή του Φιλελληνισμού και της ελληνικής επανάστασης, ιδιάιτερα σε ό,τι αφορά τα γεγονότα του Μεσολογγίου. Με αφόρμηση την παρατήρηση της συγκεκριμένης εικόνας, η μελέτη της προσωπικότητάς του, της ζωής και του έργου του, καθώς και την δράσης του στην Ελληνική Επανάσταση άπτεται πολλών διδακτικών αντικειμένων των φιλολογικών μαθημάτων: Ιστορία (ελληνική και ευρωπαϊκή), Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία (Κίνημα ρομαντισμού και ποίηση του Μπάυρον), Νεοελληνική Λογοτεχνία (Επτανησιακή Σχολή και Ωδή στον Μπάυρον του διονυσίου Σολωμού). Μια διαθεματική προσέγγιση θα επέτρεπε και την ένταξη του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας στο τρίπτυχο, με σκοπό την ανάγνωση των ποιημάτων του Μπάυρον στο πρωτότυπο και ενδεχομένως και την μετάφρασή τους. Η μορφή αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί πολύπλευρα είτε στο πλαίσιο πολιτιστικών και άλλων διαθεματικών προγραμμάτων (ακόμη και ευρωπαϊκών etwinning σε συνεργασία με αγγλικά ή αγγλόφωνα σχολεία), είτε στο πλαίσιο της Τοπικής Ιστορίας (Μεσολόγγι, Αθήνα), είτε σε μια Ερευνητική Εργασία (Project) του λυκείου. Είναι δυνατόν να αξιοποιηθούν οι ΤΠΕ για άντληση πληροφοριών από ιστοσελίδες των ΓΑΚ (Γενικά Αρχαία του Κράτους και τοπικά αρχεία) ή για την επικοινωνία (στο πλαίσιο του etwinning). Παρόμοιες ομαδοσυνεργατικές εργασίες, πάντα με αφόρμηση την παρατήρηση της συγκεκριμένης εικόνας, μπορούν να πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του Μαθήματος Επιλογής της Α΄ Λυκείου "Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός" με θεματική τα εθνικά κινήματα του 19ου αι. και τον ρόλο του ρομαντισμού σε αυτά.

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/2753

LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century)
> War events War eventsWar events
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Streams / Movements Streams / MovementsStreams / Movements > Romanticism RomanticismRomanticism
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Literary periods - Generations / Schools Literary periods - Generations / SchoolsLiterary periods - Generations / Schools > Heptanese School Heptanese SchoolHeptanese School
English Language English LanguageEnglish Language > Literature - Art - Culture Literature - Art - CultureLiterature - Art - Culture
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Streams / Movements Streams / MovementsStreams / Movements > Romanticism RomanticismRomanticism
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Literary periods - Generations / Schools Literary periods - Generations / SchoolsLiterary periods - Generations / Schools > Heptanese School Heptanese SchoolHeptanese School
English Language English LanguageEnglish Language > Literature - Art - Culture Literature - Art - CultureLiterature - Art - Culture
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator:
Martin A., Martin R.
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΖΑΜΟΥ
metadata validator: ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator