Ναυτης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το κεντρικό θέμα αυτής της εικόνας είναι δύο ναύτες οι οποίοι κωπηλατούν σε ένα ξύλινο πλοιάριο με το πρυμναίο κατάρτι υψωμένο πίσω τους. Η εικόνα αναδεικνύει στοιχεία κυρίως για τον τρόπο ενδυμασίας των ναυτών, αλλά και για τον τρόπο κίνησης ενός σκάφους του περασμένου αιώνα. Η εικόνα συνδέεται με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Έκθεσης Α΄ λυκείου, της Ιστορίας, της Οικιακής Οικονομίας και μπορεί να αξιοποιηθεί και διαθεματικά με αντικείμενο τη σημασία της ενδυμασίας. Οι μαθητές μπορούν να παρατηρήσουν την εικόνα και α) να περιγράψουν τον τρόπο ενδυμασίας των ναυτών β) να εξαγάγουν συμπεράσματα για τον βαθμό δυσκολίας της κίνησης ενός ιστιοφόρου με κουπιά και γ) να προβούν σε συγκρίσεις με τη σύγχρονη εποχή

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για συζήτηση σχετικά με τη σημασία της ενδυμασίας για τον άνθρωπο. Μπορούν μέσω διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης να καταλήξουν σε συμπεράσματα για τη σύνδεση της ενδυμασίας με την κοινωνική, επαγγελματική και κοινωνική τάξη και το φύλο. Η εικόνα, επίσης, μπορεί να οδηγήσει τους μαθητές σε προβληματισμούς σχετικά με τον τρόπο κίνησης ενός ιστιοφόρου παλαιότερης εποχής.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/287
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Topics TopicsTopics > Human - Human relations and values Human - Human relations and valuesHuman - Human relations and values
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Technology and science Technology and scienceTechnology and science
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > direct instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΤΣΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE