ΓΛΩΣΣΑ: Μοιράζουμε σε μια ομάδα μαθητών τις προσωπογραφίες των αγωνιστών του Δανού A.Friedel (π.χ Μαντώ Μαυρογένους, Θ.Κολοκοτρώνης, Νικηταράς, Πετρόμπεης Μαυρομιχάλης) και τους ζητούμε να τους περιγράψουν. Στη συνέχεια μια άλλη ομάδα διαβάζει τις ήδη υπάρχουσες περιγραφές περιηγητών της εποχής και προσπαθεί να ταυτοποιήσει τις περιγραφές με τις λιθογραφίες. ΙΣΤΟΡΙΑ: Σε συνέχεια της προηγούμενης δραστηριότητας αναφερόμαστε και στη συμβολή του κάθε αγωνιστή στον αγώνα και σαν ένα τεστ παρατηρητικότητας και μνήμης ζητούμε με την επίδειξη της κάθε λιθογραφίας να αναφερθούν στον κάθε αγωνιστή.