Η εικόνα μπορεί να προβληθεί με τον βιντεοπροβολέα σε μαθητές του Δημοτικού, κατά τη διδασκαλία της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, στο μάθημα της Ιστορίας. Με αφορμή την τσιγκογραφία ζητείται από τους μαθητές να εντάξουν το εικονιζόμενο πρόσωπο στο κατάλληλο χωροχρονικό πλαίσιο με βάση τα όσα γνωρίζουν. Αναμένεται να αναφέρουν την επανάσταση του 1821 και με αφορμή αυτή τη διαπίστωση μπορεί η διδασκαλία να εστιάσει σε διάφορες παραμέτρους που άπτονται της συγκεκριμένης εποχής όπως τα πολεμικά γεγονότα της περιόδου ή τους χιλιάδες αγωνιστές που πολέμησαν και θυσιάστηκαν χωρίς ποτέ να γίνουν ευρέως γνωστοί. Επίσης, κατά το μάθημα των εικαστικών, μπορεί να προβληθεί η τσιγκογραφία και οι μαθητές των μεγαλυτέρων τάξεων του δημοτικού να διδαχθούν για την τεχνική της, για τα διάφορα είδη χαρακτικής και για την αξιοποίησή της με την αναπαραγωγή αντιτύπων σε χαρτί.