Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Πολιτική και Κοινωνική Αγωγή για τις μεγάλες τάξεις και στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος στην Δ΄ τάξη του Δημοτικού, ώστε οι μαθητές να γνωρίσουν την επιχειρηματική δραστηριότητα της οικογένειας Ράλλη και γενικότερα τις οικονομικές δραστηριότητες του τόπου μας. Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες μπορούν να συνδέσουν τα επαγγέλματα με τα προϊόντα του τόπου μας και να εκτιμήσουν τη συμβολή όλων των επαγγελμάτων στην οικονομία και στον τρόπο ζωής μιας τοπικής κοινωνίας. Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν κάποια περιοχή, να μελετήσουν τα κυριώτερα επαγγέλματα των κατοίκων της και να τα συγκρίνουν με τα επαγγέλματα των κατοίκων των άλλων περιοχών, αιτιολογώντας τις πιθανές διαφοροποιήσεις. Για παράδειγμα μια ομάδα μπορεί να ασχοληθεί με τα επαγγέλματα των κατοίκων των νησιών, μιά άλλη ομάδα με τα επαγγέλματα των κατοίκων των αστικών κέντρων, κλπ. Τέλος οι μαθητές μπορούν να εξοικειωθούν μέσα από παιχνίδια ρόλων με τις βασικές λειτουργίες της αγοράς (προσφορά-ζήτηση), παίζοντας τους ρόλους των επιχειρηματιών και των καταναλωτών.