Vizyinos Georgios
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο αφορά στον Γεώργιο Μιχαήλ Σύρμα ή Μιχαηλίδη γνωστό με το όνομα Γεώργιος Βιζυηνός, έναν από τους σημαντικότερους Έλληνες λογοτέχνες με ζωή δύσκολη και πολυτάραχη. Το έργο του περιλαμβάνει πεζογραφία, ποίηση, λαογραφικές, φιλοσοφικές και άλλες μελέτες. Πρόκειται για απεικόνιση –πορτραίτο του λογοτέχνη με φωτοτσιγκογραφία, μια μέθοδο των γραφικών τεχνών στην οποία χρησιμοποιείται το φως για τη χάραξη του σχεδίου. Ο χαράκτης στην περίπτωση αυτή μεταχειρίζεται το ράστερ, ένα πλέγμα κουκκίδων σε παράλληλη οριζόντια και κάθετη διάταξη.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στο γνωστικό αντικείμενο της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και με αφορμή την εικόνα οι μαθητές καλούνται, μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις, να αναζητήσουν στοιχεία για τη ζωή και το έργο του λογοτέχνη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συνοδευτικό υλικό στη μελέτη των κειμένων του Γεώργιου Βιζυηνού. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές μπορούν να προσεγγίσουν διερευνητικά το έργο του και να εντοπίσουν τα στοιχεία που τον ξεχωρίζουν και τον κατατάσσουν στη γενιά του 1880. Στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας μπορούν να ερευνήσουν το πολιτικό/ οικονομικό/κοινωνικό πλαίσιο της εποχής και να το συσχετίζουν με τη ζωή και το έργο του δημιουργού.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Writer WriterWriter
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Streams / Movements Streams / MovementsStreams / Movements > Realism RealismRealism
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΒΑΙΑ ΜΑΝΩΛΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE