Μισαηλ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για πορτρέτο του αρχιεπισκόπου Αθηνών Μισαήλ. Ο Μισαήλ ξεκίνησε ως μοναχός και διάκονος στην Κρήτη και στη συνέχεια υπηρέτησε ως ιερέας και δάσκαλος στη Βιέννη, την Τεργέστη και το Μόναχο. Ακολούθως, επέστρεψε στην Ελλάδα όπου δίδαξε ιστορία και ελληνική γλώσσα τον βασιλιά Όθωνα. Υπήρξε καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, ιδρυτικό μέλος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρίας και εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Κωνσταντινούπολη για το θέμα της Αυτοκεφαλίας της. Ο Μισαήλ υπήρξε ο δεύτερος αρχιεπίσκοπος Αθηνών, θέση στην οποία εκλέχτηκε το 1861 και παρέμεινε για λίγους μόλις μήνες, ως τον θάνατό του 1862. Ως Μητροπολίτης Αθηνών τέλεσε τα εγκαίνια της Μητρόπολης Αθηνών.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το πορτρέτο μπορεί να αποτελέσει αφετηρία για ενασχόληση των μαθητών/τριών με δραστηριότητες στο μάθημα των Θρησκευτικών. Πιο συγκεκριμένα οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες μπορούν να αναλάβουν να εκπονήσουν εργασία με θέμα τους αρχιεπισκόπους Αθηνών και πάσης Ελλάδος. Κάθε ομάδα θα αναλάβει να ετοιμάσει μια παρουσίαση για κάποιον αρχιεπίσκοπο και μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ο εκπρόσωπος της κάθε ομάδας θα παρουσιάσει την εργασία της ομάδας του στην ολομέλεια της τάξης και θα ακολουθήσει συζήτηση για το έργο και την προσφορά του καθενός. Επιπρόσθετα, το πορτρέτο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για εμβάθυνση στο θέμα της Αυτοκεφαλίας της Εκκλησίας της Ελλάδος και να εστιάσει στο ρόλο που ο εν λόγω αρχιεπίσκοπος έπαιξε.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education > Ecclesiastical History Ecclesiastical HistoryEcclesiastical History
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΕΙΡΗΝΗ ΤΖΟΒΛΑ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE