Το μαθησιακό αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε διαθεματικά σχέδια εργασίας που μελετούν ιστορικά την περίοδο της Γερμανικής Κατοχής στην Ελλάδα μέσα από την τέχνη, με έμφαση στην τέχνη της φωτογραφίας, αξιοποιώντας τη διερευνητική και τη συνεργατική μάθηση. Επίσης, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με λογοτεχνικά κείμενα που αναφέρονται στην περίοδο της Γερμανικής Κατοχής για την παραγωγή αφηγηματικών ή περιγραφικών κειμένων. Οι παραπάνω προτάσεις θα μπορούσαν με σχετικές τροποποιήσεις να ενοποιηθούν προκειμένου να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες των ΤΠΕ και κυρίως των εργαλείων του Web 2.0, όπως για παράδειγμα οι εννοιολογικοί χάρτες και η ψηφιακή αφήγηση. Τέλος, το αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που μελετούν αποκλειστικά την τέχνη της φωτογραφίας και την αποτύπωση σημαντικών ιστορικών γεγονότων μέσα από αυτήν.