Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Γλώσσας ή της Λογοτεχνίας προκειμένου οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με το λογοτεχνικό ρεύμα του υπερρεαλισμού στην ποίηση. Με αφορμή ένα ποίημα του Νάνου Βαλαωρίτη οι μαθητές μπορούν να ανακαλύψουν τα χαρακτηριστικά της υπερρεαλιστικής ποίησης (ελεύθερος στίχος, απουσία στροφών και ομοιοκαταληξίας, εσωτερικός ρυθμός, απουσία στίξης και μέτρου, πεζολογικός τόνος, καθημερινό λεξιλόγιο, χρήση εικόνων και συμβόλων). Στη συνέχεια, με αφορμή ένα θέμα δικής τους έμπνευσης, μπορούν να δοκιμάσουν να γίνουν κι αυτοί υπερρεαλιστές ποιητές, συνθέτοντας ένα δικό τους ποίημα με τα παραπάνω χαρακτηριστικά, χρησιμοποιώντας τα ρεαλιστικά στοιχεία μαζί με τα φανταστικά. Τέλος, μπορούν να δημιουργήσουν και μια ζωγραφιά με την οποία θα συνοδεύσουν το ποίημα τους.