Χαρτης της Κυπρου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελεί ένας χάρτης της Κύπρου. Πρόκειται για έργο του Alexander Drummond το οποίο χρονολογείται στα μέσα περίπου του 18ου αιώνα (1754). Απεικονίζεται ο χάρτης της νήσου ο οποίος φέρει επάνω αριστερά αφιέρωση και κάτω δεξιά πυξίδα με τα σημεία του ορίζοντα. Ο χάρτης είναι φτιαγμένος με μαύρο μελάνι και πάνω του διακρίνονται γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά καθώς απεικονίζονται όρη, ποτάμια, πόλεις και χωριά.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία μαθημάτων σχετικών με τους χάρτες και τις χαρτογραφικές προβολές. Πιο συγκεκριμένα, μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία μαθημάτων που σχετίζονται με τη μελέτη ή και τον σχεδιασμό διαφορετικών τύπων χαρτών, καθώς και για τη μελέτη των σημείων που αποτυπώνονται πάνω στο χάρτη. Ακόμα, μπορεί να γίνει αναφορά στην αφιέρωση που υπάρχει πάνω στον χάρτη και να διερευνηθεί η χρήση και η λειτουργικότητα του συγκεκριμένου χάρτη.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 20
INTENDED END USER
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Maps MapsMaps > Types of maps Types of mapsTypes of maps
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE