Map of the bay and port of Thessaloniki.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελεί χάρτης του κόλπου και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για έναν χάρτη ο οποίος δημοσιεύτηκε στις αρχές του 19ου αιώνα (1804). Στη φωτογραφία απεικονίζεται ο κόλπος και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς και οι διαφορετικές περιοχές/ονομασίες της περιοχής. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ιδρύθηκε το 315-6 π.Χ. από τον βασιλιά της Μακεδονίας Κάσσανδρο, επιφανή στρατηγό του Φιλίππου του Β' και του Μεγάλου Αλεξάνδρου και φέρει το όνομα της συζύγου του Θεσσαλονίκης, ομοπάτριου αδελφής του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ο χάρτης με την άποψη του κόλπου και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης φέρει κλίμακα αριστερά κάτω ενώ οι ονομασίες είναι γραμμένες στη γαλλική γλώσσα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία μαθημάτων σχετικών με τα είδη των χαρτών και των χαρτογραφικών προβολών. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί στη μελέτη της λειτουργίας και της ανάγκης ύπαρξης τέτοιων χαρτών, αλλά και να διερευνηθούν οι λόγοι και οι ανάγκες που καλύπτει η ύπαρξη και η χρήση ενός τέτοιου χάρτη. Προτείνεται, επίσης, η σύγκριση του συγκεκριμένου χάρτη με σύγχρονους χάρτες που απεικονίζουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Maps MapsMaps > Types of maps Types of mapsTypes of maps
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > action research
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform confidentially following instructions
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE