Thessalonica Mosaics
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κεντρικό θέμα της εικόνας αποτελούν μωσαϊκά που εντοπίζονται σε χριστιανικά οικοδομήματα στα τέλη του 19ου αιώνα (1864). Πιο συγκεκριμένα, τα μωσαϊκά προέρχονται από κτίρια που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης και αναδεικνύουν την αρχιτεκτονική και το «κατασκευαστικό περιβάλλον» των μνημείων που κτίστηκαν κατά την βυζαντινή περίοδο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδασκαλία μαθημάτων σχετικών με την αρχιτεκτονική των μνημείων της βυζαντινής περιόδου και τον ευρύτερο διάκοσμο των κτιρίων. Επίσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Μαθηματικών και συγκεκριμένα στη μελέτη και διδασκαλία των αξόνων συμμετρίας, καθώς και στα γεωμετρικά μοτίβα. Ακόμα, μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών προκειμένου να αντιληφθούν οι μαθητές τεχνικές δημιουργίας σχημάτων και μοτίβων και να εκφραστούν στη συνέχεια εικαστικά με τον δικό τους τρόπο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 12
INTENDED END USER
FOREIGN LANGUAGE COMPETENCES
SPECIAL NEEDS
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Byzantine and Medieval History Byzantine and Medieval HistoryByzantine and Medieval History > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Axis of symmetry Axis of symmetryAxis of symmetry
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
TEACHING APPROACH
behaviourist
behaviourist > programmed instruction
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to imitate and try
psychomotor > to perform confidentially following instructions
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΚΛΑΤΖΙΔΟΥ
metadata validator: ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΟΣΔΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE