Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας, ώστε οι μαθητές να προσδιορίσουν τη σχέση του τάφου με τις Μυκήνες, τον Αγαμέμνωνα και τα γνωστά ιστορικά γεγονότα, να προβληματιστούν για την αρχική χρήση και λειτουργικότητα των τάφων την εποχή εκείνη και τα διάφορα είδη τάφων, να συγκρίνουν το συγκεκριμένο τάφο με τους άλλους τάφους και να συζητήσουν για τη σημερινή του κατάσταση, δηλαδή για την ιστορική σημασία του, τη μνημειακή του αξία, κ.ά. Οι μαθητές μέσα από συνθετικές εργασίες project, μπορούν να μελετήσουν το μυκηναϊκό πολιτισμό, την περίοδο της ακμής του (την κοινωνικοπολιτική οργάνωση, την αρχιτεκτονική, τη θρησκεία και τα ταφικά έθιμα, ζωοθυσίες, κ.ά.), τη γεωγραφική του εξάπλωση και τα αίτια της παρακμής του, να τον συγκρίνουν με άλλους πολιτισμούς και να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές και να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στους αρχαιολογικούς χώρους, τα αρχαιολογκά μνημεία και τα αρχαιολογικά ευρήματα. Ως φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών, ώστε οι μαθητές μέσα από τη συγκεκριμένη φωτογραφία αλλά και σχετικό φωτογραφικό υλικό του Κωνσταντίνου Αθανασίου, να αναγνωρίσουν και να εκτιμήσουν την αξία της φωτογράφισης των αρχαιολογικών μας μνημείων.