Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος προκειμένου οι μαθητές να παρατηρήσουν τον υπό κατασκευή σιδηροδρομικό σταθμό με το γύρω τοπίο και να τον συγκρίνουν με ένα σημερινό σιδηροδρομικό σταθμό και το γύρω περιβάλλον, ώστε να διαπιστώσουν την εξέλιξη της τεχνολογίας και τις αλλαγές του φυσικού περιβάλλοντος και να εστιάσουν στον εκσυχρονισμό των σιδηροδρομικών σταθμών και των χερσαίων μέσων μαζικής μεταφοράς γενικότερα. Οι μαθητές εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά μπορούν να παρουσιάσουν εργασίες στις οποίες να απαριθμήσουν διάφορα έργα χερσαίων συγκοινωνιών (σιδηροδρομικές γραμμές, γέφυρες, σήραγγες, μετρό, δρόμοι, κλπ) που έχουν γίνει στον τόπο τους τα τελευταία χρόνια και να συζητήσουν για την αναγκαιότητά τους, απαριθμώντας ταυτόχρονα και τα πιθανά προβλήματα που προκάλεσαν στο φυσικό περιβάλλον του τόπου τους οι επεμβάσεις του ανθρώπου, ώστε να ευαισθητοποιούνται ταυτόχρονα και σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος. Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής οι μαθητές μπορούν να ζωγραφίσουν διάφορα χερσαία μέσα μαζικής μεταφοράς (τρένα, αυτοκίνητα, λεωφορεία, κλπ) και να τα εκθέσουν στο χώρο του σχολέιου τους ή στην ιστοσελίδα του σχολείου τους. Τέλος οι μαθητές μπορούν να προσεγγίσουν και άλλες φωτογραφίες του Ιωάννη Λάμπρου ώστε να εκτιμήσουν την αξία του φωτογράφου και της φωτογραφίας γενικότερα και να ενεργοποιηθούν και οι ίδιοι ως μικροί φωτογράφοι εκθέτοντας φωτογραφίες τους στο χώρο του σχολείου.