Με το μαθησιακό αντικείμενο σκίτσο, ο εκπαιδευτικός μπορεί να εισάγει τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη λειτουργία και στο ρόλο των πολιτικών σκίτσων τόσο την εποχή που η φωτογράφηση ήταν δύσκολη, όσο και τη σημερινή με έμφαση ή όχι και στο ρόλο της πολιτικής γελοιογραφίας. Στο μάθημα της Ιστορίας με αφορμή το σκίτσο του Γεωργιάδη και μέσω πηγών μπορούν οι μαθητές να μελετήσουν το ρόλο του στη διάδοση των αριστερών και σοσιαλιστικών ιδεών στην Ελλάδα αλλά κυρίως τα αίτια και τις αφορμές της πολιτικής μεταστροφής του και να τη συγκρίνουν με άλλες παρόμοιες περιπτώσεις πολιτικών στη σύγχρονη ελληνική Ιστορία. Στα μαθήματα των Πολιτικών Επιστημών και της κοινωνικής και πολιτικής αγωγής, μέσω του σκίτσου και του πολιτικού βίου του Γεωργιάδη οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να ερευνήσουν την πορεία της Αριστεράς και των σοσιαλιστικών ιδεών στην Ελλάδα αλλά και την κοινοβουλευτική πορεία στελεχών της που άλλοτε συνέχισαν πιστά τις ιδέες τους παραμένοντας στον αριστερό χώρα, άλλοτε για άλλους λόγους άλλαξαν πολιτικό στρατόπεδο για να εκλεγούν βουλευτές.