Παιδοπολη "Άγιος Ανδρεας"
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η φωτογραφία απεικονίζει την παιδόπολη "Άγιος Ανδρέας" και έχει τραβηχτεί το 1949 από τη φωτογράφο Βούλα Θεοχάρη. Μετά τον Πόλεμο, την Κατοχή και τον Εμφύλιο πολλά παιδιά έμειναν ορφανά στους δρόμους και υπήρξε τεράστια αναγκαιότητα για τη δημιουργία ιδρυμάτων περίθαλψης αυτών των παιδιών. Η συγκεκριμένη μονάδα λειτούργησε αρχικά από το 1947 γι αυτό τον σκοπό. Από το 2003 λειτουργεί ως αποκεντρωμένη Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας, εφαρμόζει Πρόγραμμα Ανάδοχης Φροντίδας και Υιοθεσίας και στοχεύει να εντάσσει ομαλά τα παιδιά που φιλοξενεί στο φυσικό τους περιβάλλον ή τα τοποθετεί σε ανάδοχες οικογένειες.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η φωτογραφία μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για την ανάληψη από τους/τις μαθητές/τριες δραστηριοτήτων που να αφορούν τους χώρους φιλοξενίας παιδιών, τα οποία για διάφορους λόγους δεν μπορούν να ζήσουν με τις φυσικές τους οικογένειες. Οι μαθητές/τριες μπορούν να διερευνήσουν τους λόγους που αυτό συμβαίνει, να συζητήσουν και να κατανοήσουν αυτούς τους λόγους, να αναζητήσουν τα ιδρύματα που δραστηριοποιούνται στην περιοχή τους σχετικά με το εν λόγω θέμα και να προγραμματίσουν μια επίσκεψη σε κάποιο από αυτά, ώστε να γνωρίσουν από κοντά αυτά τα παιδιά και να συζητήσουν μαζί τους. Επιπρόσθετα, η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί ως ντοκουμέντο για την ιστορική περίοδο κατά την οποία τραβήχτηκε, ώστε οι μαθητές/τριες να ενημερωθούν για το γεγονός ότι πολλά παιδιά έμειναν ορφανά εκείνο το διάστημα και ακολούθως να ερευνήσουν τους λόγους για τους οποίους συνέβη αυτό.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΑΤΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΤΖΟΒΛΑ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE