Το αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας και ειδικότερα του κινήματος του Νεοελληνικού Διαφωτισμού. Ο συγγραφέας του θεατρικού έργου ασκεί κριτική σε πρόσωπα, θεσμούς και καταστάσεις της ελληνικής κοινωνίας από την αρχαιότητα μέχρι την εποχή του. Έτσι, με αφορμή τη μελέτη επιλεγμένων χωρίων του βιβλίου, δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν κάποια κείμενα της προεπαναστατικής περιόδου, που εντάσσονται στο κίνημα του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, ενός κινήματος, που προετοίμασε την Ελληνική Επανάσταση. Στο πλαίσιο της συνεργατικής μεθόδου, μπορεί να ανατεθεί στους μαθητές να συγκεντρώσουν κείμενα από διαφορετικούς λογίους του Νεοελληνικού Διαφωτισμού ( Αδ. Κοραής- "Παπατρέχας", Ρήγας Βελεστινλής -" Φυσικής απάνθισμα", Ανώνυμος-¨Ελληνική Νομαρχία" ), τα οποία να έχουν θεατρική μορφή, ώστε οι μαθητές να συγκρίνουν τις απόψεις των συγγραφέων, τη γλώσσα που χρησιμοποιούν, την τεχνική κ.α. Οι μαθητές, μέσα από αυτή τη διεργασία θα έχουν την ευκαιρία να απποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις και να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την αξία και τη σημασία του κινήματος του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, καθώς και για τον καθοριστικό ρόλο των εμπόρων και των ελληνικών παροικιών στην εξέλιξή του μέσα στο χρόνο.