Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών και της Ιστορίας ως παράδειγμα της Κρητικής Σχολής της αγιογραφίας. Οι μαθητές μπορούν να τη συγκρίνουν με εικονογραφικούς τύπους άλλων εποχών και να αντιληφθούν τις διαφορές και τις καινοτομίες της παλαιολόγειας ζωγραφικής. Μπορεί να αξιοποιηθεί ως πρότυπο για την δημιουργία δικών τους εικόνων. Στο μάθημα των Θρησκευτικών μπορεί να γίνει λόγος για την ορθόδοξη εικόνα και να γίνουν συγκρίσεις με αντίστοιχους τύπους της Ρωμαιοκαθολικής τέχνης. Μπορεί, επίσης, να αποτελέσει αφορμή για συνθετικές εργασίες που αφορούν στην βυζαντινή και μεταβυζαντινή αγιογραφία.