Η γκραβούρα παριστάνει μια άποψη του Ερεχθείου, όπως την αποτύπωσε ένας περιηγητής που επισκέφθηκε την Αθήνα το 1813. Παριστάνεται πιθανότατα η ανατολική πλευρά του ναού, που αποτελείται από ένα μεγάλο μπαλκόνι με έξι ιωνικούς κίονες, ενώ στο βάθος διακρίνονται κίονες δωρικού ρυθμού και από πάνω τους τρίγλυφα και μετόπες. Το μνημείο δείχνει γενικώς παραμελημένο (λείπει το αέτωμα, στη θέση του οποίου υψώνονται αγριόχορτα και υπάρχει ένα μεγάλο θραύσμα στο εδαφος). Μπροστά από το ναό βρίσκονται τρεις άνθρωποι (δύο καθιστοί και ένας όρθιος), πιθανότατα Οθωμανοί, αν κρίνουμε από την ενδυμασία τους, εκ των οποίων ο ένας καπνίζει ναργιλέ. Η εικόνα παρουσιάζει διδακτικά ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς προσφέρει το οπτικό ερέθισμα για την ανάδειξη αρκετών θεμάτων: τη σύγκριση ιωνικού και δωρικού ρυθμού στην αρχιτεκτονική, την προσαρμογή της αρχιτεκτονικής στον περιβάλλοντα χώρο και ειδικά στο έδαφος, τη λατρεία διαφορετικών θεών από τους ίδιους ανθρώπους στον ίδιο χώρο, καθώς και την αντιμετώπιση των μνημείων από τους ανθρώπους στο πέρασμα του χρόνου.