Η εικόνα μπορεί να λειτουργήσει ως εποπτικό υλικό, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να φέρει σε επαφή τους μαθητές με την ενδυμασία του 19ου αι. Αρχικά, οι μαθητές παρατηρούν και περιγράφουν τα ενδυματολογικά στοιχεία της προσωπογραφίας. Στη συνέχεια συγκεντρώνουν εικονογραφικό υλικό για τους ενδυματολογικούς τύπους της επαναστατικής εποχής και δημιουργούν ένα λεύκωμα, προσθέτοντας λεζάντες. Αναζητούν πληροφορίες και από άλλες πηγές σχετικά με τα ενδυματολογικά πρότυπα της επαναστατικής και μετεπαναστατικής εποχής, ώστε να ερμηνεύσουν την πιθανή εξέλιξη και τη σχέση τους με την κοινωνία.