Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Βιογραφια Κ. Καναρη
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το αντικείμενο αυτό είναι η βιογραφία του μεγάλου αγωνιστή και πυρπολητή Κωνσταντίνου Κανάρη, η οποία έγινε το 1902 στην Αθήνα, από το συγγραφέα Νικόλαο Αργυριάδη ( ψευδώνυμο :Μαραθώνιος Ν.Α). Η μορφή του Ψαριανού μεγάλου αγωνιστή Κ. Κανάρη, αποτελεί ένα πρότυπο και ένα υπόδειγμα ηρωϊσμού, θυσίας και προσφοράς στο Γένος στη μεγάλη υπόθεση της ελευθερίας κατά την επανάσταση του 1821. Στο τέλος της βιογραφίας υπάρχουν ποιήματα αφιερωμένα στο μεγάλο αγωνιστή, γραμμένα από τους Αχιλλέα Παράσχο, Αλέξανδρο Βυζάντιο, Γεώργιο Μαρτινέλη. Η πρώτη έκδοση της βιογραφίας έγινε στη Λειψία της Γερμανίας το 1835 και περιλαμβάνεται σε ευρύτερο έργο με τον τίτλο: " Νεώτατα της Ελλάδος κατά της Ασίας τρόπαια: Ήτοι βιογραφίαι των νεωτάτων Ελλήνων Ηρώων των εν τω υπέρ της ελευθερίας ιερώ αγώνι διαπρεψάντων . Τμήμα Α΄, περιέχον την βιογραφίαν του Κ.Κανάρη υπό Ν.Α. του Μαραθωνίου και την εικόναν του ήρωος" εκδ. Ίσφερλδ, Λειψία : 1835.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το αντικείμενο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας και ειδικότερα της Ιστορίας Νεωτέρων χρόνων ( 19ος-20ος αιώνας). Ο βιογραφούμενος Κωνσταντίνος Κανάρης υπήρξε μια σημαντική ηρωϊκή και εμβληματική μορφή αγωνιστή της επανάστασης του 1821 και ιδιαίτερα στον αγώνα στη θάλασσα. Οι μαθητές στο πλαίσιο συνεργατικής μάθησης, χωρισμένοι σε ομάδες και με αφορμή τη μελέτη συγκεκριμένων χωρίων από το βιβίλο, μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για τον αγώνα των Ελλήνων στη θάλασσα κατά την επανάσταση του 1821 (Ανδρέας Μιαούλης, Μπουμπουλίνα- Λασκαρίνα, Μαντώ Μαυρογένους κ.α.). ΄Ετσι μπορούν να αναζητήσουν τους τρόπους με τους οποίους αγωνίζονταν οι ΄Ελληνες στη θάλασσα (π.χ. χρήση πυρπολικών), να συγκρίνουν ναυτικούς του Αγώνα, ανάλογα με το είδος της δράσης που ο καθένας αν'έπτυξε και τέλος να εξάγουν συμπεράσματα σχετικά με τη συμβολή του ναυτικού, των πλοιοκτητών και των εμπόρων στην επιτυχή έκβαση της Επανάστασης .Οι μαθητές μπορούν να πάρουν πληροφορίες από τη συγκεκριμένη βιογραφία, αλλά και από άλλα βιβλία προκειμένου να συγκεντρώσουν το υλικό τους ( π.χ. Απομνημονεύματα του στρατηγού Μακρυγιάννη κ.α.).
KEYWORDS

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/3314

LEARNING OBJECT PROVIDER
Digital Library of Serres
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών (Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Modern period (up to the 18th century A.D.) Modern period (up to the 18th century A.D.)Modern period (up to the 18th century A.D.)
> Leading personalities Leading personalitiesLeading personalities
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > War events War eventsWar events
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator:
Μαραθώνιος, Ν. Α.
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΑΚΟΣ
metadata validator: ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών
publisher: Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator