Οι μαθητές παρατηρούν και περιγράφουν την εικόνα με στόχο να αναγνωρίσουν τα μέρη του θεάτρου όπως ορχήστρα, σκηνή, διάζωμα, κερκίδες κ.λπ. Στη συνέχεια οι μαθητές μπορούν να συγκρίνουν το θέατρο όπως ήταν την αρχαία εποχή με τη σημερινή του μορφή και να εντοπίσουν τις αλλαγές που επήλθαν στην εξέλιξη του αρχαίου ελληνικού θεάτρου μέχρι να φτάσει στη σημερινή του μορφή. Ακόμη, οι μαθητές θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια παρουσίαση με αρχαία θέατρα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας δείχνοντας μέσα από την προβολή αυτή την εξέλιξη στη μορφή. Τέλος, στο μάθημα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας οι μαθητές μπορούν να εντοπίσουν στην εικόνα τα μέρη του αρχαίου θεάτρου και να τα συνδέσουν με τα έργα της αρχαία δραματουργίας, τοποθετώντας τους ηθοποιούς στο κατάλληλο μέρος του θεάτρου, εντοπίζοντας από ποια πάροδο έρχονται οι ηθοποιοί ανάλογα με τον τόπο προέλευσής τους κ.λπ.