Γραμμα προς τον κ. Παλλη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για δύο σελίδες από το περιοδικό "Νουμάς" του Δ. Ταγκόπουλου το 1913. Σε αυτές βρίσκουμε κείμενα που δεν έχουν μεταξύ τους κάποιο κοινό θέμα, παρά είναι ενδεικτικά της δημόσιας συζήτησης για θέματα πολιτικού και πνευματικού ενδιαφέροντος που γινόταν μέσα από τις σελίδες του περιοδικού. Μεταξύ αυτών ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γράμμα που απευθύνεται προς τον Αλέξανδρο Πάλλη και εκφράζει τον ενθουσιασμό του συγγραφέα του για τη μετάφραση που έκανε ο Πάλλης στην Ιλιάδα του Ομήρου, σχολιάζοντας παράλληλα τον άσκοπο τρόπο με τον οποίο δίδασκαν τον Όμηρο στο εκπαιδευτικό σύστημα της εποχής εκείνης.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές μπορούν να διαβάσουν το γράμμα που απευθύνεται στον Αλέξανδρο Πάλλη και μπορούν να συζητήσουν μεταξύ τους το θέμα της επιστολής, σε ποιον απευθύνεται, ποιος το έγραψε και πού αποσκοπούσε, καθώς και γιατί το δημοσίευσε ο "Νουμάς". Εφόσον δεν θα είναι σε θέση να απαντήσουν σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα, θα πρέπει να οργανώσουν τις ενέργειές τους για να βρουν τις απαραίτητες πληροφορίες είτε σε βιβλία είτε στο διαδίκτυο, να τις μελετήσουν και να εξαγάγουν τα απαραίτητα συμπεράσματα, ώστε να κατανοήσουν βαθύτερα την κατάσταση που επικρατούσε στην εκπαίδευση και γενικότερα στην κοινωνία κατά την εποχή που γράφτηκε το συγκεκριμένο κείμενο. Οι μαθητές του Γυμνασίου μπορούν να συγκρίνουν τον τρόπο που διδάσκονται σήμερα τα κείμενα των αρχαίων συγγραφέων και να προτείνουν τρόπους βελτίωσης της διδασκαλίας τους.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
constructivist > cognitive apprenticeship
EDUCATIONAL OBJECTIVE
affective > to organize values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Πάνος Δ. Ταγκόπουλος
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΟΦΙΑ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE