Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Details from the Temple of Ares at Halicarnassus (today Bodrum)
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Καρπός του ταξιδιού του Γάλλου ευγενούς, περιηγητή και διπλωμάτη, κόμη Choiseul-Gouffier (1752-1817) στην Ελλάδα και στην Ανατολή ήταν το “Voyage pittoresque de la Grèce", ο πρώτος τόμος του οποίου εκδόθηκε, το 1782, στο Παρίσι. Ανάμεσα στα σχέδια που συνοδεύουν το έργο, υπάρχει και αυτή η εικόνα που αποτυπώνει, με χρήση κλίμακας, λεπτομέρειες από το ναό του Άρη στην Αλικαρνασσό, σημερινό Μπόντρουμ, στην αρχαία Καρία της Μικράς Ασίας. Ο ναός ήταν δωρικού ρυθμού. Απεικονίζονται λεπτομέρειες από την κιονοστοιχία του ναού με τα κιονόκρανα και τμήμα της ανωδομής, το επιστύλιο πάνω από τους κίονες, τα τρίγλυφα και τις μετόπες, το γείσο επάνω από αυτά, ενώ φαίνονται και οι κανόνες με τις σταγόνες κάτω από κάθε τρίγλυφο. Στο ίδιο σχέδιο παρατίθενται διακοσμητικά, ανάγλυφα, κοσμήματα από τον ίδιο ναό.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί σε συνδυασμό και με άλλα μαθησιακά αντικείμενα της ίδιας συλλογής για την λεπτομερέστερη μελέτη των χαρακτηριστικών του δωρικού ρυθμού. Θα ήταν ενδιαφέρουσες όμως δυο προεκτάσεις στο Λύκειο, ή ακόμα και στο Γυμνάσιο, σύμφωνα με την κρίση του εκπαιδευτικού. Θα μπορούσαν, μάλιστα, να τεθούν υπό τη μορφή ενός προβλήματος που θα κληθούν να επιλύσουν οι μαθητές/τριες αναζητώντας και αξιοποιώντας βιβλία ή διαδικτυακές πηγές. Θα κληθούν, λοιπόν, να διερευνήσουν για ποιο λόγο συναντάται ένας δωρικός ναός, του Άρη, σε μια πόλη της Μικράς Ασίας και τον τρόπο με τον οποίο η θρησκεία και η παρουσία των ναών συμβάλλουν στη διαμόρφωση και ενίσχυση της δωρικής φυλετικής ταυτότητας. Ας μην ξεχνάμε, προς αυτήν την κατεύθυνση, και το ρόλο που διαδραμάτιζε η Αλικαρνασσός ως μία από τις πόλεις της περίφημης "δωρικής εξάπολης", στην περιοχή της νότιας Μικράς Ασίας.

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/3499

LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
> Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting) Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)Arts (Architecture, Ceramic Art, Plastic Art, Painting)
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΖΑΜΟΥ, ΚΟΣΜΑΣ ΤΟΥΛΟΥΜΗΣ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator