ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται για αξιοποίηση στο μάθημα των Εικαστικών. Οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με το έργο του Κυριάκου Κατζουράκη αλλά και άλλων καλλιτεχνών το έργο των οποίων σηματοδοτεί την επιστροφή στο ρεαλισμό (Ψυχοπαίδης, Μπότσογλου, Δίγκα, Βαλαβανίδης κλπ.). Η συζήτηση μπορεί να επικεντρωθεί στις έννοιες «Παραστατικότητα» «Αφαίρεση» «Ανεικονικότητα» ώστε να αποσαφηνισθούν οι ορισμοί μέσα από παραδείγματα και οι μαθητές να ανταποκρίνονται κριτικά και με επίγνωση στην θέαση έργων τέχνης. Επιπλέον είναι καλό να γίνουν συγκρίσεις του έργου του Κατζουράκη με αντίστοιχα έργα άλλων εποχών, ώστε οι μαθητές να διαπιστώσουν την διαχρονική συνέχεια αλλά και εξέλιξη και ανανέωση της εικαστικής έκφρασης. Τέλος, το έργο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για δημιουργία έργων με αντίστοιχη θεματική μέσα από παρώθηση αξιοποίησης της προσωπικής αντίληψης και οπτικής αναφορικά με τη νεκρή φύση.