Ο εκπαιδευτικός προτείνεται να αξιοποιήσει την φωτογραφία του οικοσήμου των Καρμαντίνο – σε συνδυασμό με άλλους εκπαιδευτικούς πόρους – για να διδάξει πτυχές της εποχής της ενετοκρατίας στον ελληνικό χώρο. Έτσι θα μπορούσε (α) να σχεδιάσει μια αναζήτηση των βενετικών μνημείων / κάστρων στην Ελλάδα (Κρήτη, Χαλκίδα, Μονεμβασιά, Ναύπακτο κ.λπ.), ώστε να αναδειχθεί η οικονομική και γεωπολιτική σημασία των σημείων τα οποία κατέκτησαν και οχύρωσαν οι Βενετοί, δημιουργώντας εμπορικές και στρατιωτικές βάσεις τις οποίες διατήρησαν και μετά την οθωμανική κατάκτηση. Για την συγκεκριμένη αναζήτηση μπορεί να αξιοποιηθεί η ιστοσελίδα «Κάστρα, Πύργοι και Φρούρια της Ελλάδας», στην οποία ο χρήστης μπορεί να κάνει αναζήτηση μεταξύ 800 περίπου κάστρων, να δει φωτογραφίες τους και να διαβάσει σύντομα κείμενα για την ιστορία τους. Παρόμοιο υλικό μπορεί να εντοπίσει κανείς και στο αφιέρωμα των Επτά Ημερών της Καθημερινής, το οποίο αναφέρεται στην ιστορία του Ναυπλίου με τίτλο «Μια μακραίωνη πορεία ...» (12 Νοεμβρίου 1995) (β) να οργανώσει την μελέτη των οικοσήμων των βενετικών οίκων στην Ελλάδα αξιοποιώντας την ιστοσελίδα «Πανδέκτης – Ψηφιακός θησαυρός ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού» / Αρχείο Εραλδικών Μνημείων του Ελληνικού χώρου. Με την μελέτη αυτή μπορεί να αναδειχθούν όψεις της τέχνης της εποχής αλλά και της σημασίας των συμβόλων που χρησιμοποιούνταν για τα εμβλήματα των οικογενειών. (γ) τέλος μπορεί να γίνει η μελέτη της επίδρασης της ενετοκρατίας στον ελληνικό πολιτισμό, με επικέντρωση στην λογοτεχνία (κρητικό θέατρο), στην γλώσσα, το λεξιλόγιο, την σημασιολογία, την προφορά κ.λπ. κυρίως σε περιοχές με μακροχρόνια ενετική παρουσία.