Νεα ποιηματα: τα ματια της δημιουργιας,του πονου, της αγαπης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει ένα ποίημα επτά στροφών, του Πάνου Ταγκόπουλου, το οποίο δημοσιεύτηκε το 1921 στο περιοδικό "Ο Νουμάς" (τόμος 18, αρ. 747). Ο Πάνος Ταγκόπουλος, ο οποίος γεννήθηκε το 1895 στους Σοφάδες Καρδίτσας, ήταν γιος του Δημήτρη Ταγκόπουλου, ιδρυτή του "Νουμά". Ο Πάνος ανέλαβε τη διεύθυνση του περιοδικού το 1929, μετά τον θάνατο του πατέρα του. Το 1916 ο Πάνος Ταγκόπουλος εξέδωσε την πρώτη του ποιητική συλλογή με τον τίτλο: "Δροσοσταλίδες". Το ποίημα του μαθησιακού αντικειμένου έχει ως προμετωπίδα και έναν στίχο από το ποίημα του Σαρλ Μπωντλαίρ " Ύμνος", από τη συλλογή: " Άνθη του κακού".

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές με αφορμή το μαθησιακό αντικείμενο μελετούν το ποιητικό έργο του Πάνου Ταγκόπουλου και το συγκρίνουν με το έργο άλλων σύγχρονών του ποιητών. Επιπρόσθετα, προτείνεται ο εκπαιδευτικός να αναθέσει στους μαθητές να αναζητήσουν πληροφορίες για τα διακειμενικά και παρακειμενικά στοιχεία στην ποίηση και να συνθέσουν μία σχετική εργασία εμβαθύνοντας στον ρόλο των παρακειμενικών στοιχείων (τίτλος, προμετωπίδα) στην ερμηνεία του ποιήματος, αλλά και στη διεύρυνσή του.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Writer WriterWriter
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Literary techniques / methods Literary techniques / methodsLiterary techniques / methods > Dialogism - Intertextuality Dialogism - IntertextualityDialogism - Intertextuality
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > meta – cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Πάνος Δ. Ταγκόπουλος
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΟΛΓΑ ΠΑΧΗ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE