Το άρθρο μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας για τη σύγκριση των κειμένων της πεζογράφου με άλλα κείμενα Ελλήνων ρομαντικών ως προς τα θέματα, τη γλώσσα κ.ά., με στόχο τη διαμόρφωση πληρέστερης εικόνας σχετικά με τη γενιά του ρομαντισμού. Αντίστοιχα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο πλαίσιο της διδασκαλίας του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας σε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες σχετικές με τη μελέτη των μακροδομικών χαρακτηριστικών του κειμενικού τύπου της λογοτεχνικής κριτικής (περιεχόμενο, ύφος, σχόλια, στάση του συγγραφέα απέναντι στο θέμα, γλωσσικές επιλογές που καταδεικνύουν αυτή τη στάση, κ.ά.). Τέλος, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε διαθεματικές δραστηριότητες που αφορούν τη μελέτη της παρουσίας των γυναικών στα γράμματα και τον πολιτισμό στις αρχές του 20ου αιώνα.