Αγγειοπλαστης στην Σκυρο
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για ασπρόμαυρο αρνητικό φωτογραφίας που απεικονίζει έναν αγγειοπλάστη κατά την ώρα της εργασίας του στην Σκύρο. Η φωτογραφία ανήκει στη φωτογράφο Βούλα Παπαϊωάννου του ρεύματος της ανθρωπιστικής φωτογραφίας που αναπτύχθηκε ως αντίδοτο της κατάλυσης των ανθρώπινων αξιών εξαιτίας του πολέμου. Προέρχεται από το φωτογραφικό αρχείο των έργων της του Μουσείου Μπενάκη, που η ίδια παραχώρησε το 1976. Χρονολογικά η λήψη της ασπρόμαυρης φωτογραφίας τοποθετείται το διάστημα 1950-1955.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται ως αφόρμηση για τη συγκριτική μελέτη των τεχνικών και των μέσων της αναλογικής και ψηφιακής φωτογραφίας και γενικότερα της ιστορίας της τέχνης της φωτογραφίας στο πέρασμα του χρόνου.Ειδικότερα μπορεί να λειτουργήσει ως αφετηρία για την προσέγγιση του πεδίου της ανθρωπιστικής φωτογραφίας, του ρεύματος που εκπροσωπεί στην Ελλάδα η δημιουργός Βούλα Παπαϊωάννου. Επίσης είναι δυνατόν να αξιοποιηθεί ως στοιχείο προπαρασκευαστικής ή εμπεδωτικής δραστηριότητας στο πλαίσιο οργανωμένης εκπαιδευτικής επίσκεψης σε εργαστήρι κεραμικής κατά τη διάρκεια υλοποίησης ενός σχεδίου εργασίας. Τέλος ενδείκνυται ως εισαγωγή για την ειδικότερη μελέτη της παραδοσιακής σκυριανής κεραμικής.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Audiovisual Arts Audiovisual ArtsAudiovisual Arts
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΚΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE