Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας στην ενότητα για τον πολιτισμό της αρχαίας Αιγύπτου. Οι μαθητές, αρχικά, καλούνται να παρατηρήσουν και να περιγράψουν το εσωτερικό της πυραμίδας του Χέοπα, όπως απεικονίζεται στη συγκεκριμένη φωτογραφία. Στη συνέχεια, μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες: α) για τα υλικά κατασκευής της πυραμίδας β) τις τεχνικές κατασκευής της γ) τη Μεγάλη Στοά δ) το θάλαμο της Βασίλισσας και του Βασιλιά. Επιπλέον, η έρευνα μπορεί να επεκταθεί και στη συλλογή εικόνων και πληροφοριών για τις υπόλοιπες πυραμίδες της αρχαίας Νεκρόπολης της Γκίζας. Κατατοπιστικός θα ήταν ένας χάρτης του συγκροτήματος των πυραμίδων της Γκίζας, ο οποίος θα μπορούσε να προβληθεί από τον εκπαιδευτικό με έναν βιντεοπροβολέα. Ιδιαίτερα χρήσιμες είναι και οι ερωτήσεις που οξύνουν την κριτική ικανότητα των μαθητών, όπως: 1) Από που προήλθε και τι συμβολίζει το σχήμα των πυραμίδων; 2) Γιατί βρίσκονται οι πυραμίδες κοντά α) στις ακτές του Νείλου και β) μάλιστα στη δυτική όχθη του; Υλικό που αφορά τον αιγυπτιακό πολιτισμό οι μαθητές μπορούν να αντλήσουν και από την ιστοσελίδα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου. Μία εκπαιδευτική επίσκεψη στο συγκεκριμένο Μουσείο κρίνεται ωφέλιμη, για να παρατηρήσουν από κοντά οι μαθητές και άλλα δημιουργήματα της αιγυπτιακής τέχνης. Επίσης, στο διαδίκτυο υπάρχουν διάφορα ντοκιμαντέρ με θέμα τις Πυραμίδες της Αιγύπτου, τα οποία μπορούν να προβληθούν στην τάξη. Μπορούν, επίσης, οι μαθητές να σχηματίσουν ένα σχεδιάγραμμα για τα χαρακτηριστικά του αρχαίου αιγυπτιακού πολιτισμού. Επιλογικά, οι μαθητές, με αφορμή την πυραμίδα του Χέοπα, η οποία είναι ένα από τα επτά θαύματα του κόσμου,μπορούν να αναζητήσουν και τα υπόλοιπα θαύματα.