Η εικόνα προβάλλεται στους μαθητές σε ψηφιακό προβολέα στο πλαίσιο μαθήματος σχετικού με την κλασική τέχνη και, ειδικά, την αρχιτεκτονική. Ζητείται από τα παιδιά να παρατηρήσουν την εικόνα και να καταγράψουν τα ιδιαίτερα επιμέρους στοιχεία του ναού (αέτωμα, κιονόκρανο, θριγκός κλπ.) Μέσα από την παρατἠρηση οι μαθητές γνωρίζουν ότι τα καταγεγραμμένα δεδομένα αποτελούν και τα βασικά γνωρίσματα της ναϊκής αρχιτεκτονικής της κλασικής εποχής, μια και ο εν λόγω ναός αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της κλασικής περιόδου. Στη συνέχεια, οι μαθητές καλούνται να αναζητήσουν στο Διαδίκτυο και άλλες εικόνες του ναού, ώστε να αναδειχθούν καλύτερα και οι άλλες πλευρές του και να αναφανεί η αναλλοίωτη φυσιογνωμία του κλασικού αρχιτεκτονήματος στην πορεία του χρόνου. Σε εργασία για τα οικοδομήματα της Ακρόπολης είναι δυνατόν, στο πλαίσιο ομαδοσυνεργατικής δράσης, να αναζητηθούν εικόνες και των άλλων αρχιτεκτονημάτων του Ιερού Βράχου, ώστε να συντεθεί μια πλήρης εικόνα των οικοδομημάτων της Ακρόπολης και των χαρακτηριστικών τους. Επίσης η απεικόνιση αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί ως αφόρμηση, για να αναζητηθούν και άλλες παρόμοιες της ίδια περιόδου από την Ακρόπολη, ώστε να δημιουργηθεί μια πλήρης σειρά ιστορικών εικόνων, που θα καταγράφει όσα περίπου έβλεπε ο επισκέπτης της Ακρόπολης στα τέλη του 19ου αιώνα.