Στην αγιογραφία του 1527 ο Στρελίτζας-Μπαθάς Θεοφάνης απεικονίζει τμήμα της Θείας Λειτουργίας στο Καθολικό της Μονής του Αγίου Νικολάου Αναπαυσά στα Μετέωρα. Η Θεία Λειτουργία είναι η κυριότερη πράξη λατρείας προς τον Θεό και από όλα τα ιερά μυστήρια αποτελεί τον πυρήνα και την κορύφωση όλων των υπολοίπων. Ο καλλιτέχνης ήταν ένας από τους εξέχοντες εικονογράφους της Κρητικής Σχολής στο πρώτο μισό του 16ου αιώνα. Τα πρόσωπα που απεικονίζονται στα έργα του, είναι προσωποποιημένα ή αντικρίζουν τον θεατή, και οι σχηματισμοί των εικόνων του αποτυπώνονται έτσι ώστε να αποδίδουν όγκο. Το έργο του είναι συγκεντρωμένο ως προς την οπτική προοπτική σε σύγκριση με παλαιότερους Βυζαντινούς ζωγράφους, αλλά δε χρησιμοποιεί την τεχνική της γεωμετρικής προοπτικής η οποία είχε εγκαθιδρυθεί στη Δύση την εποχή εκείνη.