Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας, για να γνωρίσουν οι μαθητές του Δημοτικού, τα διακοσμητικά στοιχεία της βυζαντινής αρχιτεκτονικής στο μάθημα της Ιστορίας. Εναλλακτικά το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές του γυμνασίου με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, ως ιστορική πηγή, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Ιστορίας ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο. Μέσα από το ανάγλυφο, οι μαθητές μπορούν να προσεγγίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των επιπεδόγλυφων θωρακίων της βυζαντινής περιόδου, τα κατάλοιπα άλλων εποχών, τα διακοσμητικά δάνεια άλλων περιοχών, την τεχνοτροπία του ανάγλυφου κ.α. στην αντίστοιχη χρονική περίοδο.