View of the port of Vathy, Samos
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο αφορά στο Βαθύ, λιμάνι του νησιού Σάμος που βρίσκεται στο Νότιο και Ανατολικό Αιγαίο. Απεικονίζεται τμήμα του λιμανιού όπως φαίνεται από τη στεριά. Διακρίνονται πλοία και βάρκες στη θάλασσα και τα γύρω βουνά ενώ δεν διαφαίνεται ανθρώπινη παρουσία. Η εικόνα βασίστηκε στα σχέδια του Γάλλου χημικού και ταξιδευτή Paul Jeancard και περιλαμβάνεται στο χρονικό του ταξιδιού του προς την Ανατολή, που είχε πραγματοποιήσει πριν από το 1914. Η εικόνα έχει λεζάντα στη γαλλική γλώσσα με τίτλο Σάμος - Το λιμάνι στο Βαθύ.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται για αξιοποίηση από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις οι μαθητές καλούνται στο γνωστικό αντικείμενο της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής να αναζητήσουν εικόνες της περιοχής σήμερα, να εντοπίσουν την αλλαγή στο τοπίο, να διερευνήσουν τα αίτια της αλλαγής. Επίσης να συγκεντρώσουν στοιχεία για τον τρόπο ζωής των κατοίκων και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα σε σχέση με την εποχή της δημιουργίας του έργου, να σκεφτούν τρόπους και να διατυπώσουν προτάσεις για την ανάπτυξη της περιοχής. Στα Εικαστικά/Τέχνες Ζωγραφική προτείνεται οι μεγαλύτεροι μαθητές να ερευνήσουν για την τοπιογραφία, να καταγράψουν καλλιτέχνες, έργα και τεχνοτροπίες και να δημιουργήσουν τα δικά τους έργα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΒΑΙΑ ΜΑΝΩΛΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE