Προτείνεται η αξιοποίηση της εικόνας, για τη διερεύνηση ηγετικών προσωπικοτήτων της χώρας, που έλαβαν μέρος στις σημαντικές πολιτικές και κοινωνιολογικές εξελίξεις της βενιζελικής Ελλάδας και των βαλκανικών πολέμων, τόσο για το γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας, όσο και της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες, φωτογραφικό υλικό, άρθρα και βίντεο από το διαδίκτυο και να παρουσιάσουν σε μια εργασία project την πολιτειακή κατάσταση της Ελλάδας των Βαλκανικών πολέμων και τη σημαντική μετεξέλιξη του θεσμού της βασιλείας στη χώρα. Επιπρόσθετα, μπορούν να συνθέσουν ένα ημερολόγιο με την χρονολογική καταγραφή των σημαντικών ιστορικών γεγονότων και των προσωπικοτήτων. Μπορούν να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες δημιουργώντας μια απεικόνιση εννοιολογικής χαρτογράφησης, ή να κατασκευάσουν μια διαδικτυακή ιστορική γραμμή, τοποθετώντας τις σημαντικότερες χρονολογίες σε αντιστοιχία με τα ιστορικά γεγονότα. Επιπλέον, συνίσταται η δημιουργία παρουσίασης, ενσωματώνοντας κείμενο και φωτογραφικό υλικό, με υπερσυνδέσεις. Τέλος, μπορούν να δημιουργήσουν ένα σταυρόλεξο ή ένα ερωτηματολόγιο συμπλήρωσης, σε μια διαδικτυακή φόρμα προκειμένου να ανιχνευτούν και να αξιολογηθούν οι γνώσεις των μαθητών. Όλο το υλικό κατανέμεται στις ομάδες εργασίας και στο τέλος αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου, ενώ οι μαθητές μπορούν να την παρουσιάσουν στην τελική γιορτή λήξης. Ο/ η εκπαιδευτικός λειτουργεί υποστηρικτικά και καθοδηγεί τις ομάδες όπου χρειαστεί.