Το Μαθησιακό Αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στα πλαίσια της άμεσης διδασκαλίας ή της διερευνητικής μάθησης στη διδασκαλία των μαθημάτων της Αισθητικής Αγωγής (εικαστικά), της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας. Οι μαθητές αξιοποιώντας το Μ.Α. αναγνωρίζουν, εξοικειώνονται με την εικόνα και παρατηρούν τη μορφή του Γιώργου Σαραντή, συζητούν και προβληματίζονται με τις αντιλήψεις του ότι η ποίηση δεν είναι κλειστός χώρος για ονειροπόληση, αλλά είναι το άλλο νόημα των πραγμάτων, είναι η ευκαιρία να αναζητήσουμε μια καλύτερη πραγματικότητα. Οι μαθητές ασκούνται στην παρατήρηση της εικόνας, εξοικειώνονται με τα πολυτροπικά κείμενα, μελετούν την απόδοση της μορφής στις εικαστικές τέχνες και αντλούν πληροφορίες για την προσωπικότητα του ποιητή, ο οποίος υποστηρίζει ότι η ποίηση είναι η συμφιλίωση ενάντιων πραγμάτων. Αξιοποιώντας το Μ.Α. στα εικαστικά οι μαθητές μπορούν να εξοικειωθούν με τις κλασικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες οι οποίες δείχνουν έναν άλλο τρόπο να φανταζόμαστε και να ψηλαφούμε το παρελθόν. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης. Στη συνέχεια, μπορεί να αναθέσει στους μαθητές συνεργατικές εργασίες που απαιτούν την αναζήτηση πρόσθετου υλικού και πληροφοριών από πηγές στο Διαδίκτυο, προκειμένου οι μαθητές να μπορούν να αξιολογήσουν τις γνώσεις που αποκτούν και τα συμπεράσματα που εξάγουν κατά την παρατήρηση προσωπογραφιών.