Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας στο μάθημα της Ιστορίας για να εξοικειωθούν οι μαθητές με την εικόνα της βασίλισσας, αλλά και στο μάθημα της αισθητικής αγωγής προκειμένου να γνωρίσουν πρωτότυπα λιθογραφικά έργα τέχνης. Εναλλακτικά το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές του γυμνασίου με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο γυμνάσιο, προκειμένου να διερευνηθούν θέματα που αφορούν την ιστορική περίοδο του 19ου αιώνα και ειδικότερα την περίοδο που βασίλευε ο Γεώργιος Α΄, σύζυγος της βασίλισσας Όλγας, περίοδος η οποία σημαδεύτηκε από πολλές πολεμικές συγκρούσεις. Σημαντικό επίσης θα ήταν να διερευνηθεί και ο ρόλος της βασίλισσας κατά την περίοδο αυτή, η οποία αφιερώθηκε σε κοινωνικές εργασίες και ίδρυσε νοσοκομεία και κέντρα βοήθειας προς τους οικονομικά ασθενέστερους. Στήριξε επίσης τον σύζυγό της, του οποίου η βασιλεία σημαδεύτηκε από αρκετές πολεμικές συγκρούσεις με την Οθωμανική Αυτοκρατορία.