Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της άμεσης διδασκαλίας ή της διερευνητικής μάθησης στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και νεοελληνικής Λογοτεχνίας για να εξοικειωθούν ή να ανακαλύψουν οι μαθητές ζητήματα που αφορούν τη συγγραφή σατιρικού άρθρου, αλλά και θέματα σχετικά με την γραφή σε καθαρεύουσα γλώσσα, να εντοπίσουν διαφορές στη γραμματική και την ορθογραφία της εποχής, αλλά και να συγκρίνουν με τη σύγχρονη εποχή πολιτικά ζητήματα που αποτελούν αντικείμενα σάτιρας. Παράλληλα το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει πηγή για τη συγκριτική μελέτη άρθρων επικαιρότητας εκείνης της εποχής σχετικά με το ζήτημα της πολιτικής "αξιοποίησης" των κομματικών στελεχών σε θέσεις διοικητικής ευθύνης, σε σχέση με τη σύγχρονη εποχή. Επίσης μπορεί να αποτελέσει πηγή και για θέματα σχετικά με το σκοπό που υπηρετούν αυτά τα άρθρα και γενικότερα οι σατιρικές εφημερίδες, το κοινό στο οποίο απευθύνονται, τη θεματολογία και τη δομή αυτών των άρθρων, τη γλώσσα που επιλέγει ο συγγραφέας, το περιεχόμενο, το ύφος, τους τρόπους πειθούς που αξιοποιεί. Οι μαθητές όλων των βαθμίδων μπορούν να ασχοληθούν με αυτά τα ζητήματα σε διαφορετικό επίπεδο εμβάθυνσης ανάλογα με τη βαθμίδα φοίτησης. Οι μαθητές μπορούν επίσης τόσο κατά την υλοποίηση των Project της ευέλικτης ζώνης, όσο και κατά την υλοποίηση των προγραμμάτων των Ερευνητικών εργασιών στο γυμνάσιο να αξιοποιήσουν το μαθησιακό αντικείμενο ως πηγή και να διερευνήσουν ιστορικά και ιδεολογικά τα επιχειρήματα του συγγραφέα, αλλά και το ρόλο που διαδραμάτισε η πολιτικοσατιρική εφημερίδα εκείνη την εποχή.