Crocodiles in Egypt
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στην Κοσμογραφία της Ανατολής του F. André Thevet d’Angoulême του 1556, βλέπουμε την εικόνα με τον κροκόδειλο του Νείλου που έχει βγει στις όχθες του ποταμού και μια ανθρώπινη φιγούρα τον κοιτάζει πίσω από ένα δέντρο. Το ερπετό είναι καλυμμένο εξ' ολοκλήρου με φολίδες οι οποίες είναι λείες στην κοιλιά, τετράγωνες και εύκαμπτες, και στη ράχη είναι τραχείες και σκληρές για να το θωρακίζουν. Είναι το δεύτερο μεγαλύτερο είδος κροκόδειλου που ζει σήμερα, μετά το θαλάσσιο κροκόδειλο, και το μήκος του μπορεί να φτάσει μέχρι τα 5,5 μέτρα σε πολύ ηλικιωμένα ζώα ενώ το βάρος του φτάνει μέχρι 750 κιλά. Ο Αιγυπτιακός θεός Σ-Μπ-Κ (Σεμπέκ ή Σομπέκ), ήταν η θεοποίηση των κροκοδείλων. Οι Έλληνες τον ονόμαζαν Σούχο. Απεικονίζεται σαν κροκόδειλος ή σαν άνθρωπος με κεφάλι κροκόδειλου. Όσοι εργάζονταν ή ταξίδευαν στο Νείλο προσεύχονταν για να προστατευθούν από τις επιθέσεις κροκοδείλων.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο μάθημα ερευνώ το φυσικό κόσμο και στην ενότητα για τα ερπετά οι μαθητές/ριες γνωρίζουν το ερπετό κροκόδειλος. Εστιάζουν στην περιγραφή του και στον τόπο που ζει.
Ο κροκόδειλος του Νείλου και η θεοποίησή του: Οι μαθητές/ριες αναζητούν το όνομα του θεού και και το σύμβολό του.
Στις ώρες της ευέλικτης ζώνης, οι μαθητές/ριες διαπραγματεύονται το θέμα: Ο Σήφης ο Κροκόδειλος σε φράγμα της Κρήτης. Μπορεί ένας κροκόδειλος να ζήσει σε διαφορετικό περιβάλλον από αυτό που η φύση έχει προβλέψει; Τι μπορεί να συμβεί;


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Biology BiologyBiology > Organisms and Environment Organisms and EnvironmentOrganisms and Environment > Human and the Environment Human and the EnvironmentHuman and the Environment
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE