Map of the gulf and the city of Izmir
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Χάρτης του 1782 που απεικονίζει τον κόλπο και την πόλη της Σμύρνης, όπως τα αντιλήφθηκε περιηγητής εκείνης της εποχής. Διακρίνονται μερικά από τα Εγγλεζονήσια, συστάδα νησιών που βρίσκονται μέσα στον κόλπο.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές μπορούν να παρατηρήσουν τον χάρτη του 1782, να σημειώσουν τα βασικά του στοιχεία και αρχικά να τον συγκρίνουν με έναν σύγχρονο χάρτη της πόλης και του κόλπου της Σμύρνης. Στη συνέχεια να αναζητήσουν πληροφορίες για τον ελληνικό αποικισμό και να καταλήξουν σε συμπεράσματα σχετικά με τα κριτήρια που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες, όταν επέλεγαν τον τόπο που θα έχτιζαν την καινούρια τους πατρίδα.
Εναλλακτικά οι μαθητές, εργαζόμενοι σε ομάδες, μπορούν να καταγράψουν κάποια βασικά στοιχεία από την ιστορία της πόλης της Σμύρνης, να συγκρίνουν την ανάπτυξή της στην αρχαιότητα, πριν τη μικρασιατική καταστροφή και σήμερα και να προσπαθήσουν να εντοπίσουν τους παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή την ανάπτυξη.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Demography and population movements Demography and population movementsDemography and population movements
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Economy EconomyEconomy
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΟΦΙΑ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ
metadata validator: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE