Roϊdis Emmanouil
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η τσιγκογραφία, απεικονίζει την υπογραφή του Εμμανουήλ Ροϊδη, πεζογράφου, που γεννήθηκε στην Ερμούπολη της Σύρου το 1835 ή 1836 και πέθανε στην Αθήνα το 1904.Πνευματώδης συγγραφέας, με έργο του καλύπτει πολλά διαφορετικά είδη, όπως μυθιστόρημα, διήγημα, κριτικές μελέτες, κείμενα πολιτικού περιεχομένου, μεταφράσεις και χρονογραφήματα. Με το μυθιστόρημά του Πάπισσα Ιωάννα, σατιρίζει τον κλήρο της Δυτικής Εκκλησίας την περίοδο του Μεσαίωνα. Με το Θέμο Άννινο εξέδιδαν το εβδομαδιαίο χιουμοριστικό στην αρχή και σατιρικό κατόπιν, περιοδικό Ασμοδαίος μέσα από τις σελίδες του οποίου είχε τη δυνατότητα να σχολιάζει τη δημόσια και την πολιτική ζωή της Ελλάδας καθώς και να συμμετέχει ενεργά σε αυτήν. Στα κείμενα υπέγραφε με ψευδώνυμα μιας μόνο χρήσεως, που συνήθως ήταν αναγραμματισμοί φράσεων που τόνιζαν κάτι που είχε αναφερθεί στο αντίστοιχο άρθρο του. Πρώτος καθιέρωσε το προσωπικό ύφος στη νεοελληνική λογοτεχνία. Τα έργα του έχουν χιούμορ και ειρωνεία, που επιτυγχάνεται κυρίως με την απροσδόκητη σύναψη αταίριαστων λέξεων και εννοιών.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ψευδώνυμα με τα οποία υπέγραφε ο Εμμανουήλ Ροϊδης. Οι μαθητές αναζητούν στις πρωτογενείς πηγές, τα ψευδώνυμα, τα καταγράφουν και τα παρουσιάζουν.
Στις ώρες της Φιλαναγνωσίας οι μαθητές αναζητούν τα χαρακτηριστικά των δημιουργών της Παλαιάς Αθηναϊκής Σχολής και τα παρουσιάζουν με power point που δημιουργούν.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
NDC Repositories
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΕΚΤ (Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Writer WriterWriter
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Literary periods - Generations / Schools Literary periods - Generations / SchoolsLiterary periods - Generations / Schools > First Athenian School First Athenian SchoolFirst Athenian School
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
publisher: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE